Tervetuloa, vieras ( Kirjaudu sisään | Rekisteröidy )

> Säännöt

Muista lukea säännöt ennen viestisi kirjoittamista.
Ohjeita keskustelupalstan käyttöön täältä.

4 sivua V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> Suomalainen jääkiekkokatsomokulttuuri
Stepanekki
viesti 13.03.08 15:17
Viesti #16

Rekisteröitynyt: 7.08.2003

Olen tämän talven aikana kuullut erittäin monesta suusta siitä kuinka onnettomasti on H-seisomakatsomon kannustukset menneet alaspäin. Itsekkin olen ihan samaa mieltä että nykyinen sonnilaumamainen mölinä ei kuulosta hyvältä mihinkään osaan hallia. Vieressä istuessä se on mölinää vailla mitään järkeä, yksi laulu missä on sanat(kornit) ja muut päämärätöntä hoilotusta. Välillä hymistään muka vitsikkästi hiljaa ja sitten taas mölistään. Kauemmaksi hallia kannustus H-katsomosta ei edes kuulu rumpujen kolistelua lukuunottamatta.

En halua provoilla tai olla ärsyttävä. Enkä halua itse keksiä mitään parempia lauluja tai tapoja kannustaa Kärppiä, tuskin edes osaisin. Kerron vaan oman mielipiteeni ja erittäin monien muidenkin suusta hallilla kuullut kommentit.
Go to the top of the page
PM  
+Quote Post
Rootface
viesti 13.03.08 15:52
Viesti #17

Rekisteröitynyt: 16.04.2004

Tästä aiheesta on muitakin ketjuja joissa veistä on väännetty ja olen täysin samoilla linjoilla Stepanekin kanssa. Se ei vaan jotenkin toimi se ölinä vai miksi laulamiseksi sitä kutsutaankaan. Ei niin ei.
PM  
+Quote Post
kärpätUltras
viesti 10.05.08 20:19
Viesti #18

Rekisteröitynyt: 16.11.2003
Sijainti: Oulu(lätkän Mekka)

Jaahas, Jokeri-kannattajat lopettavat seuransa kannattamisen. Syynä penkeissä olevat numerot, kyllästyminen ja ilmeisesti jotku trukkikuskit.

Lähde: www.jokerifanit.net
PM  
+Quote Post
UJ
viesti 11.05.08 00:17
Viesti #19

Rekisteröitynyt: 4.11.2005
Sijainti: Hellsinki

QUOTE (kärpätUltras)
Jaahas, Jokeri-kannattajat lopettavat seuransa kannattamisen.

Suosittelen ensin lukemaan sen ketjun läpi ennen kuin alat jälleen kerran jauhaa omia legendojasi.

Onneksi Jokerifanit tekevät asioiden eteen jotain ja esittävät joukkueenjohdolle vaatimuksia. Ehkä samalla tavalla toimiessaan Kärppäfaneillakin olisi Oulussa kunnon oma pääty?
PM  
+Quote Post
kärpätUltras
viesti 11.05.08 03:34
Viesti #20

QUOTE (UJ)
QUOTE (kärpätUltras)
Jaahas, Jokeri-kannattajat lopettavat seuransa kannattamisen.

Suosittelen ensin lukemaan sen ketjun läpi ennen kuin alat jälleen kerran jauhaa omia legendojasi.

Onneksi Jokerifanit tekevät asioiden eteen jotain ja esittävät joukkueenjohdolle vaatimuksia. Ehkä samalla tavalla toimiessaan Kärppäfaneillakin olisi Oulussa kunnon oma pääty?

UJ puhuu faktaa; lukekaa oikeesti mitä siellä on kirjotettu.
PM  
+Quote Post
manta
viesti 11.05.08 11:31
Viesti #21

Rekisteröitynyt: 25.03.2005
Sijainti: Oulu

QUOTE (UJ)
Ehkä samalla tavalla toimiessaan Kärppäfaneillakin olisi Oulussa kunnon oma pääty?

No eipä sillä nyt ole hirveästi merkitystä ollaanko keskellä vai kulmassa. Nykyinen G-H -kulmakatsomo on mun mielestä ainakin ihan jees, se vetää yli 700 henkeä ja tunnelma oli ainakin pleijareissa todella mahtava! Siellä lähtee moni sellainenkin kannustukseen mukaan, joka ei muuten lähtisi. Tiivis seisomakatsomo on rautaa!

Joskus on täällä ehdotettu että saataisiin parempi tunnelma jos maalin takana olisi esim. 200 hengen erillinen fanikatsomo. Tuskin sinne isompaa saataisiin. Mun mielestä kuitenkin noi 700 huutaa lujempaa, ja tulee komeemmat aallotkin :)
PM  
+Quote Post
Vieras_turpe1_*
viesti 11.05.08 14:31
Viesti #22

Moi,uj. Minä kannatan myös jokereita niillä on kyllä suomen parhaat fanit.
Ikävä kyllä teillä tuo juttu,toivottavasti saatte pitää eteläpäätynne.Ei jokerit oo mitään ilman EP:tä eikä UJ:ITA.

+Quote Post
UJ
viesti 12.05.08 08:48
Viesti #23

QUOTE (manta)
Nykyinen G-H -kulmakatsomo on mun mielestä ainakin ihan jees, se vetää yli 700 henkeä ja tunnelma oli ainakin pleijareissa todella mahtava! Siellä lähtee moni sellainenkin kannustukseen mukaan, joka ei muuten lähtisi. Tiivis seisomakatsomo on rautaa!

Meilläkin ihan mukavasti pudotuspeleissä (esim.) ja jossain kauden isoissa matseissa mutta tässä nyt taistellaan siitä että se saadaan myös normaaleihin runkosarjan arkipeleihinkin.

Homma toimisi samaan tyyliin kuin seisomakatsomossa - jokainen saa itse valita paikkansa eikä mennä sen mukaan mikä kausikortissa tai lipussa lukee. Nuortenkin helpompi lähteä silloin mukaan toimintaan. Tilannehan on ollut se että Eteläpääty on ollut käytännössä loppuunmyyty kausikorteilla joten esim. frendin viereen on ollut hankalaa päästä.

Jos haluatte tukea Jokerifanien asiaa niin kaikilla lupa allekirjoittaa: http://jokerifanit.net/n/?m=adressi
PM  
+Quote Post
kärpätUltras
viesti 14.05.08 11:02
Viesti #24

Tuo adressi-juttu vois olla paljon uskottavampi, jos olisitte tehneet sen siten, ettei porukka pysty laittaan miljoona tekaistua nimeä. Itse ainakin laittaisin vastaavassa tilanteessa ja vastaavanlaisessa adressissa kaikki naapurin kaimat ja tutun kummit listaan:)
PM  
+Quote Post
UJ
viesti 14.05.08 14:09
Viesti #25

QUOTE (kärpätUltras)
Tuo adressi-juttu vois olla paljon uskottavampi, jos olisitte tehneet sen siten, ettei porukka pysty laittaan miljoona tekaistua nimeä. Itse ainakin laittaisin vastaavassa tilanteessa ja vastaavanlaisessa adressissa kaikki naapurin kaimat ja tutun kummit listaan:)

Taisi adressi riittää tuollaisenakin. Ja ilmeisesti useampaan kertaan olleet IP-osoitteet on poistettu.
PM  
+Quote Post
Vieras_turpe1_*
viesti 15.05.08 14:21
Viesti #26

Moi.Jokerifanit saivan mitä toivoivat,mahtavaa eikö niin uj?!Mitäpä on meidän osalta tulossa onko jotain uutta vai jotai tifoilua?

+Quote Post
Joutilas
viesti 15.05.08 15:14
Viesti #27

Rekisteröitynyt: 17.08.2003
Sijainti: Oulu

Hienoa, että saivat väännettyä ilmeisesti kaikkia osapuolia tyydyttävän ratkaisun.

Erikoista tässä on se, että Jokerifanit tuntuvat olevan jakautuneet useaan eri leiriin. Ihan mielenkiinnosta kävin lukemassa noita kirjoituksia tuolta jokerifanien foorumista ja näyttää että ovat suurinpiirtein toistensa kimpussa sekä tämän asian suhteen, että monessa muussakin asiassa. Ihmeellistä "rähinä" porukkaahan siihen jokerifanien joukkueeseen mahtuukin. Ehkä suomen äänekäin ja agressiivisin faniporukka, mutta negatiivisena seikkana mainittakoon, että mielestäni myös suomen väkivaltaisin ja päällekäyvin porukka. Hyi!

Toivottavasti Oulussa ei tarvi mennä tähän vaan voidaan keskittyä omien kannattamiseen hyvässä hengessä ketään loukkaamatta. No sanallisesti saa joskus vähän loukatakin, muttei fyysisesti.
PM  
+Quote Post
kärpätUltras
viesti 16.05.08 06:19
Viesti #28

QUOTE (turpe1)
Moi.Jokerifanit saivan mitä toivoivat,mahtavaa eikö niin uj?!Mitäpä on meidän osalta tulossa onko jotain uutta vai jotai tifoilua?

Sama.
PM  
+Quote Post
Brambledinho
viesti 16.05.08 17:55
Viesti #29

Rekisteröitynyt: 30.08.2007

Mitä nyt huhuja oon kuullut, niin G-H-katsomon alatasanteesta oltaisiin tekemässä jotain vain faneille tarkoitettua sektoria, mikä kyllä vastaisi varsinaista pyllistystä faneja kohtaan. Miksi vaihtaa monta sataa ihmistä vetävä G-H paljon vähemmän porukkaa vetävälle alantasanteelle, mikä on kaiken lisäksi monin verroin paskempi katsomopaikka?

Tämä aiheuttaisi kaiken lisäksi sen, että hallin kaikki kannustaminen keskittyisi entistä pienemmälle alueelle ja ihmismassalle, mikä taas tarkoittaisi, että Raksilan ennestäänkin huonoksi haukuttu tunnelma latistuisi entisestään. Tätäkö tässä halutaan?

Ei kiitos.

Seisomakatsomolle keskelle päätyä sen sijaan, kyllä kiitos. Mutta meidän fanien tulee ensi kaudella osoittaa, että me olemme sen ansainneet, jotta haave isommasta seisomakatsomosta paremmalla paikalla toteutuisi kaudelle 09-10.
PM  
+Quote Post
Sakke#75
viesti 16.05.08 23:11
Viesti #30

Rekisteröitynyt: 24.09.2003
Sijainti: Oulu, Raksilan välitön läheisyys

Joo, edelliseen viestiin sen verran että samat huhut tulleet meikäläisen korviin. Ite oon valmis lähes kaikkeen, että saadaan kunnon fanikatsomo. Ulosmarssi ja otteluiden boikotointi varmaan äärimmäisinä keinoina.

Istutaan sitte vaikka kotona porukalla, ei varmasti ole tunnelmaa sen jälkeen.

Kiinnosta kuin laatikollinen marmorikuulia kannustaminen alatasanteelta.
PM  
+Quote Post
Advertiser
viesti
Viesti #

Quote Post

4 sivua V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic

Tekstipohjainen versio Keskustelupalstan aika: 07.09.10 19:36